Pages

23 Aralık 2012 Pazar

[Haber] – Kore Rüyasını Yaşamak İçin Geldiler

Not: Bu bölümden kısaca bahsedelim. Kore medyasının bizimle ilgili haberlerini sizlerle paylaşacağız. Haberlerin veriliş tarzı Kore haber sitelerindeki gibi olacak. Örnek haberler için şuraya tıklayın lütfen. Ayrıca gördüğünüz gibi yorumlar var haberlerin alt kısmında. Siz de bu haberlerle ilgili yorumlarınızı bırakarak burasının daha aktif bir şekilde işlemesini sağlayabilirsiniz. Kendinize bu hikayeden bir yer seçin ve eğlenceye katılın! :)

***

HABER: Kore rüyasını yaşamak için dünyanın dört bir yanından gelen insanların Gwanghwamun Meydanı’ndaki Gangnam Style şovu

Kaynak: Nate aracılığıyla Newsen

Kore Dalgası (Hallyu) dünyanın dört bir yanını esir almaya devam ediyor. Dünyanın birçok ülkesinden United Ent.’nın seçmeleri için Seul’e gelen insanlar, Gwanghwamun Meydanı’nda Gangnam Style dansını yaptı. Gelenleri bir de büyük sürpriz bekliyordu. At dansı ile dünyayı ele geçiren PSY, yeni uluslararası sanatçı adaylarına destek olmak adına oradaydı. Gençlere tavsiyeler veren müzik dehası PSY, bazı gençlerin dans yeteneklerini övdü. Kpop dünyaya açılmaya devam ediyor, Seul’den üzülerek ayrılacakların yanı sıra mutluluktan havaya uçacak bir azınlık da olacak. United Ent’nın elemelerine sadece 1 hafta kaldı.

Yorumlar

1. [+478, –98] 600’den fazla grubun olduğu ülkemizde tutunmaları oldukça zor. Üstelik bir de yabancılar. Gözyaşlarını izlemeyi sabırsızlıkla bekliyorum.

2. [+396, –123] Sen United Ent.’sın, büyük düşün!!!

3. [+265, –51] Neden kendi ülkelerinde sanatçı olmayı düşünmezler ki? Yakında sokakta normal insanlardan çok şarkıcı göreceğiz.

4. [+185, –41] Ben ilk üç yorum gibi kötü düşünmüyorum. Bu Kore’nin müzik piyasasındaki gücünü gösteriyor. Sizi zorlu bir seçme bekliyor sevgili yabancılar. Fighting!!!

5. [+77, –64] En azından doğal güzeller var aralarında, çift göz kapağı ameliyatı olmayan kişiler göreceğimiz için birazcık sevindiğimi itiraf etmeliyim.

8 yorum:

  1. Bir trainee olarak etkinliğe katılanlarla gurur duyuyorum! PSY'ın ziyareti harikaydı. Herkese iyi şanslar~

    YanıtlaSil
  2. 5. Yoruma baya güldüm ya
    Adamlar doğal güzele hasretler
    Ben de mı soluğu orada alsam ne :))

    İnatcikiz :p

    YanıtlaSil
  3. Ahahahha netizen yorumları birebir aynı olur gerçekten. :D 5. yorum ahahha öldürdü beni. Ama en çok 1. yorum gelecek bence.

    YanıtlaSil
  4. Türk katılımcıları canı gönülden destekliyorum.Yürüyün canlar kim tutar sizi :P Arkanızda koskoca Türkiye var :)

    YanıtlaSil
  5. Off bu güzelliğimle kesin bir şeyler olurum ben de! Sesim çok iyi değil ama nedir yani. Grubun yüzü falan olurum. Ama ben United Ent. beğenmiyorum o yüzden seçmelere katılmayı düşünmüyorum. SM için bekliyorum. Suju oppalarımı görücem *.*

    YanıtlaSil
  6. Hep Gangnam Style yüzünden. Ne alakası var bu insanların bizim müziğimizle? Bir şarkı yüzünden ipini koparan geldi. Ülkemde rahat edemiyorum -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Irkçı olmayın iki dakka be arkadaş XD

      Sil
  7. ahahaaa beni en çok bu kısım bağlar :D :D çevirilerde en çok bu netizenlere deli oluyordum :D :D

    göz olayına bittim hatta yarıldım :D "biz de göz var! :D"

    YanıtlaSil